Izmir

So, this time I'll talk about my adventures, again. Last Wednesday we decided to go to Izmir and a few hours later I sat in the bus and my 8 hours long ride begun. On Friday the rest of the group also arrived to Izmir, but they came there by hitchhiking. Izmir is a nice place with sea, palm trees, a big bazaar and sightseers, but to me it wasn't anything special, probably there are some more places to visit, but we were too lazy and poor for that. After first day in Izmir it was quite certain that we won't stay there for the whole weekend, so we decided to go to Selcuk and also to Efes which is an Ancient Greek city. On Saturday we started our trip to Selcuk, but it was quite late when we arrived, so we decided, to look around in Selcuk and eat some strawberries that we bought from bazaar. On Sunday morning we went to Efes and I must admit that those two places were much more interesting than Izmir, every piece of Efes was so great and I just loved that theater! So at that time it was Sunday witch means that we needed to go back home, but as we were near to Pamukkale we thought that it would be a nice opportunity to see the place, too! This time we hitchhiked and actually it was my first time to do something like that, but it was totally worth it, like the idea to go to Pamukkale, because this place was amazing, just so so so beautiful and special! The only bad thing was 7 hours bus trip back home.
And that's how we arrived back to Konya, tired but very happy!
It was a great trip, so if you'd like to see a video of it, then click HERE
Have fun!

Ning ka seekordne postitus räägib hoopis minu seiklustest! Eelmise kolmapäeva õhtul otsustasime et läheme Izmiri ning juba paari tunni pärast istusingi bussi ning 8 tunnine reis võis alata! Reedeks saabus ka ülejäänud seltskond, kes oli otsustanud bussi asemel hääletada. Izmir on iseenest väga kaunis linn, kuid peale kena ranna, suure bazaari, palmide ning paari mälestusmärgi ei leidnud mina sealt väga midagi, kindlasti oli kohti veel kuhu minna, aga vaesed ja laisad nagu me oleme, siis ei hakkanud mööda suurt linna ringi jookma vaid hoidsime pigem keskklinna lähedale. Niisiis sai esimese päeva õhtuks selgeks, et kaua me seal linnas ei ole ning kuna esmaspäevani oli veel aega, siis otsustasime minna Selcuki ning külastada selle lähedal asuvat Efesit, kuna kellaaeg oli kohale jõudes küllatki hiline, siis arvasime, et parem on jätta Efes järgmisesse päeva ning avastada nii kaua hoopis Selcuki ja süüa turult ostetud maasikad. Järgmisel päeval viisime täida eelmisel õhtul koostaud plaani ning pean tunnistama, et need kaks kohta olid minu jaoks kõvasti huvitavamad kui Izmir, ainuüksi juba Efesi antiik teater oli nii lummav! Selleks hetkeks oli käes küll pühapäev, aga kuna Pamukkale tundus olevat nii lähedal ning kaks korda samasse suunda oleks olnud nii raha kui aja raiskamine, siis otsustasime ka sinna minna, seekord häälega ehk tegemist oli minu elu esiemse hääletamisega! Natukene tegime sohki ka ning lõpusirgel võtsime bussi, aga üldjuhul võib missiooni õnnestunuks lugeda! Ja Pamukkale, nii nii nii iluuus, lihtsalt mul pole sõnu kirjeldamaks kui õige otsus oli sinna minna, ainukene miinus oli 7 tunnine tunne-oma-kodumaad bussireis tagasi Konyasse...
Ja nii me saabusimegi teisipäeva õhtul, väsinud, aga õnnelikud!
Kel piltidest väheks jäi, siis video leiate SIIT!