Next Stop: Padova

CLICK "HERE" FOR ENGLISH VERSION
CHECK OUT THE VIDEO FROM "HERE"

Ciao!
Itaalia reis on hoo sisse saanud ning seiklus võib jätkuda Padovas!
Vaatame lähemalt üle, millega tegu!

Asukoht:
Padova, Itaalia

Reisi kestvus:
1 ööpäev

Sihtkohta reisimine:
Rongiga Mestrest Padovasse
*Pluss: Pilet Padovasse maksis 3.40€ näkku, mille ostsime vaid mõned minutid enne rongi väljumist rongijaama automaatkassadest. Kindlasti enne rongile minekut nö valideerige pilet vastavas automaadis (tavaliselt on need perroonide lähedal), sest trahvid on suured! Rong ise oli kiire ja mugav!
*Miinus: Osad automaatkassad ei aksepteeri pangakaarti, sellisel juhul proovige lihtsalt järgmist. Rongipiletid on saadaval väga erinevas hinnaklassis, näiteks võib rongipilteite vahe olla 20-30€, oleneb täiesti rongifirmast ja ma eeldan, et ka müüdavusest. Võimalik, et rongid hilinevad ja seda päris korralikult, seega varuge aega!

Kohalik eripära:
*Padova asub Veneetsiast u 40 km kaugusel, seega vältimaks Veneetsia kallit majutust võib proovida hoopis midagi odavamat Padovas.
*Padovas sattusid meie teele pangaautomaadid, kus väiksem summa välja võtmiseks oli 20€
*Mõnes kohtas kehtib kaardimakse alates 10€.

Majutus:
Padovas oli meil ööbimine broneeritud kohas nimega B&B William. Koht ausus ilusas rajoonis (u 10 minuti jalutuskäigu kaugusel rongijaamast, kesklinnast umbes 20-30 minuti kaugusel), kus oli palju eramaju koos suurte aedadega, küll aga polnud kõik muu nii ilus. Check-in algas 15.30, enne seda ei pruugi pererahavast kodus olla ning tuleb oodata värava taga nagu juhtus meiega. Check-out oli kuni 10.30-ni, mida tuletatakse hommikul juba varakult meelde. Tuba ise oli tagasihoidlik, väga kõrgel asuvate akendega (mis muutis toa suhteliselt hämaraks) ning minimaalse mööbliga, puudus telekas ning enamus ajast oli wifi olematu. Hommikusöök, mis oli hinna sees, oli kõige kesisem, mida ma näinud olen, põhiliselt koosnes see küpsistest ja röstsaiast, kuhu sai ainult moosi määrida, igasugune soolane toit puudus. Üks öö maksis 23€ inimese kohta ning arve eest tuli tasuda sularahas. Seega seda kohta ma ei soovita, üheks ööks ajab asja ära, kuid minule jättis pigem ebameeldiva mulje.

Vaatamisväärsused:
Minu jaoks oli Padova selle reisi kõige tagasihoidlikum linn, tõsi, päev peale Veneetsiat ongi mujale raske minna, aga Padova tundus täitsa sellise kohana, mille oleks võinud ka täiesti vabalt vahele jätta. Siiski otsusustasime ka seal ühe korraliku jalutustuuri teha ning minu lemmikvaatamisväärsusteks osutusid Püha Antoniuse basiilika ja Palazzo della Ragione, samuti tunduvad väga iluad kohad olevat Scrovengi kabel ja Prato della Valle, kuhu me nõrga eeltöö pärast ei sattunud, kuid mida tagantjärgi oleks kindlasti näha tahtnud! Ka seekord ei võtnud me ühtegi tasuta tuuri, millest tegelikult oleks palju kasu olnud.

Söögikohad:
Ka Padova söögikohtades jätkus trend "Söögid odavad, joogid kallid". Alustuseks proovisime kuskil täiesti suvalises kohas, mille nime ma kahjuks öelda ei oska, ebaõnnestunud pastat (ma pole siinai Itaalias head pastat saanud), mis sundis meid õhtuks paremat kohta otsima. Peale mõnusat jalutuskäiku leidsimegi sellise toreda koha nagu Patavinus Bakery, mis oli väga mõnusa sisekujunduse, sõbraliku teeninduse ning maitsva toiduga kohake. Mina tellisin endale õhtusöögiks lasanje ning panna cotta, mis mõlemad olid päris head. Kuna koht oli armas, siis otsustsime sinna ka hommikust sööma minna!

Vaba aeg:
Meil oli Padovas küllaltki vähe aega, et midagi muud peale jalutamise ja kohaliku toidu nautimise teha, küll aga juhtusime mõlemal päeval toredat turgu nägema, mis toimus Palazzo della Ragiones, kindlasti oleks seal seal põnev ringi vaadata. Samuti on Padovas ka palju ilusaid kohti kus lihtsalt maha istuda, pikniku pidada või raamatut lugeda, valik on sinu!

Ja selline oligi meie ööpäev Padovas, kui sinna satute külastage kindlasti Patavinus Bakery't!
Kohtume varsti juba Romeo ja Juulia kodulinnas Veronas!
Cheers!

Ciao!
Trip in Italy has started and the adventure in Padova may begin!
Let's see how was it!

Destination:
Padova, Italy

Reisi kestvus:
1 ööpäev

Duration of Trip:
By train from Mestre to Padova.
*Plus: Ticket to Padova costed 3.40€ per person, which we bough some minutes before the train departure from ticket machine. Before going to train validate your ticket is special machine, which is usually near of platform, because the fine is quite big! The train was fast and comfortable.
*Miinus: Some ticket machines doese'nt accept credit card, in this case just try the next machine. The same route tickets has very different price, like the difference between of them may be 20-30€, I guess it depends of the company and how much they have sold the tickets. Some trains getting late, so make sure that you have enough time!

About local life:
*Padova is from Venice around 40 km away, so to avaoid high accommodation prices in Venice try to find something in Padova.
*We found some ATM-s where the minimum taking out amount was 20€.
*In some places the minimum amount to pay with credit card was 10€.

Accommodation:
In Padova we staied in place called B&B William. The accommodation was in pretty place (around 10 minutes of walking from train station and 20-30 minutes of walking from city center), where were a lot of private houses with big gardens, but unfortunately everything else wasn't so pretty. Check-in starts at 15.30, before that it may happen that nobody is there, so you need to wait behind the gate like we did. Check-out is until 10.30 am, which is reminded by the owner of the place. The room is simple, with widows which is in very high part, so there isn't so much day light. There is also no TV and the wifi isn't working most of the time. Breakfast, which was included in the price, was the worst one what I have seen, basically it consisted some biscuits and toast with jam, there was no salty food. One night in this place costed 23€ per person and they took only cash. So I don't recommend this place at all, for one night it is okay, but I didn't like it.

Sightseers:
For me Padova was the most simple city of this trip, true, after a day in Venice it was hard to move on, but for me Padova is the place which probably in next time I will skip. But we still had a nice walk there and my favourite places were St. Anthony Basilica and Palazzo della Ragione, also now I see how pretty places there are like Scrovengi Chapel and Prato della Valle, unfortunately thanks to our weak tour planning we missed them. Also in this time we didn't take any free city tours, so I guess we missed some good places.

Place to eat:
Also in Padova the food places had a tactic "Cheap food, expensive drink". For the beginning we tried quite bad pasta in some random place, which name I sadly don't know (I still haven't got a good pasta in Italy), so it forced us to find a new place for a dinner. After a nice walk we found a lovely place called Patavinus Bakery, there was a nice interior, friendly service and delicious food. For the dinner I ordered lasagne and panna cotta, which both were quite good. As we liked the place, then we decided to have our breakfast in there, too!

Free time:
After walking around and enjoying the local food, we didn't had much free time, but in both days I saw a nice market in Palazzo della Ragiones, which looked kind of cool place. Also there is a lot of pretty places where to sit down and have a picnic or read a book. So the choice is yours!

So this was our 24 hours in Padova, if you will be there then for sure visit Patavinus Bakery!
See you soon in hometown of Romeo and Juliet!